Tuesday, February 17, 2009

Boredom Kills

Lmfao. We was bored; what can I say? And noooooo I didn't rip my pants lol. They were like that already lol. That's why there's something under them lol.

24 comments:

Rai said...

rotflmao. Breakdancing?!

kmx. said...

Next Beat Freakz!! lmaoooo.

Ashley Outrageous said...

lmfaoo uh oh B-girls!

chavita!!! said...

omg omg i just laughed soooooo hard thats awesome!!!

A.R. said...

lolllll.

Dante' said...

oooohh yes you were, lol. cute!

Lyrik Marie said...

Some Flexible PPl ..

dauche said...

you've been watching too much ABDC; via-beat freaks! lol

toytoyy said...

oh lord.
lol.
someone's pants are ripped.. =X

JKisz said...

@Toy: naaaaaah lmfao. they were already like that!

PORCHE ` said...

lmao ; wait, did you rip your pants !?

Miss.Stefanie said...

Hahaha.

Devon said...

haha that cutee!

Unbreakable said...

lol you guys sure know how to get crazy

LaaLaa said...

lmfao bordeom gone break your damn neck sweetie haha.

Nick said...

wow, thats some jackie chan shit right there. lol

BrittNicole said...

hahah i lovve that pose... ive done that when im bored shhhh lol

Buddy Fresh said...

Your new nickname is Turbo...you know from the movie Breakin'

JuJu said...

hahah ; love it!

Taylorgotbeats said...

lol break dancing in close spaces?

Lizzy said...

LOL!
yall actually looks like it was a blast though!

diplomatikk said...

silly girlll :).

- & yeah, if you knew him, you'd be like WOW, WTF IS YOUR PROBLEM.

even his best friend is like "yo, idunno what that niggas deal is..."

its a crazy situation man.

itchypalms914 said...

WTH?? Dork...lol.

Jervis said...

GET IT!!!,lol