Friday, February 6, 2009

The Cheesecake Factory


Today has been just bleh. I've been busy all day and now I can truly and honestly say that I'm beat. I'm ready for this day to be over. But on a better note, I went to the Cheesecake Factory for lunch! Omg, it was wonderful! Lol. I ordered the cajun shrimp pasta and got the godiva chocolate cheesecake. It was absolutely amazing lol. But that's all lol. I have to get back to work.

20 comments:

Rai said...

I hate cheesecake, but that looks kinda tasty. lol

Ms. Naomie said...

yeah i dont like cheesecake either but i'm drooling looking at those pics...& i JUST ATE!! lol

Crys said...

♥ the cheesecake factory! I always order the same thing everytime I go though..I gotta learn how to try new stuff.

That looks good!

Devon said...

that looks sooo good, yummyyyy :)

Teems said...

that is a wonderful place.

PiinkCupcakez said...

oooo that looks goooood! i dont like cheesecake.. but i'd try that lol

Reggie said...

A, you ate ALL of that?!? That is a lady!!!!!

NayNayGotCakes said...

woah i didnt know so many dont like cheesecake! i think its gd...mmmm they have the best mac n cheese as a side!

Miss.Stefanie said...

Mmmmm Ana your coming to the WEST Coast baby! Wooot!

K. Denise said...

I've never been there. I feel out of the loop.

A.R. said...

i want that cake & i effin' adore you. =]

kmx. said...

I've never been there...I feel like a FREAK when I hear other people talk about how good the food is. (I used to think they only had cheesecake, lol)

I'll definitely have to go there one day. The food looks scrumptious =]

the MRS. said...

OOOOOOOOOOOOOOOO I JUST LOVE THE CHEESE CAKE FACTORY =] MMMMMM

JuJu said...

ummmm ; that looks so yummy!

Miss.Stefanie said...

Anna...email me you BB messenger PIN! Wait you have BB right mamas? HA! I cant wait til u come to Cali!

[$ H A R O N A] said...

omgsh that looks soo good i have never been to cheesecake factory before...

diplomatikk said...

YUMMY.

PORCHE ` said...

i'm sooo hungry now =/

Ashley Outrageous said...

yummmyy

Jervis said...

mmmmm